Usługi sekretariatu

Usługi w tym zakresie pozwalają w znacznym stopniu zminimalizować koszty po stronie Klienta. Zapewniamy przedmiotową obsługę w dwóch wariantach - wirtualny sekretariat oraz / lub sekretariat tradycyjny.

 

W ramach wirtualnego sekretariatu zapewniamy:

  • dedykowaną linię telefoniczną z indywidualnym powitaniem,
  • odbieranie połączeń telefonicznych,
  • udzielanie informacji nt. oferty firmy,
  • przekazywanie informacji nt. odbytych rozmów (e-mail, raport),
  • dedykowany numer faksowy,
  • odbiór i przesyłanie faksów na wyznaczony adres e-mail,
  • faks dostępny także po godzinach pracy sekretariatu,
  • dedykowany e-mail wraz z możliwością prowadzenia zestawień poczty przychodzącej.

Usługa sekretariatu tradycyjnego oprócz powyższych możliwości zawiera m.in.:

    • możliwość korzystania z biura przez określoną liczbę godzin w miesiącu,
    • bieżącą obsługę administracyjną,
    • obsługę korespondencji tradycyjnej (w tym - odbieranie poczty, skanowanie dokumentów i wysyłanie ich na dedykowany adres e-mail; możliwość prowadzenia dziennika korespondencji),
    • wysyłkę dokumentów (pocztą tradycyjną, kurierem, on-line),
    • generowanie standardowych pism urzędowych,
    • obsługę spotkań.

Realizujemy również szereg usług dodatkowych, dopasowanych do oczekiwań i wymagań naszych Klientów.

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania? Zamów ofertę dla Twojej firmy. Wypełnij krótki formularz

adres e-mail 
Nazwa firmy 
Temat 
Wiadomość 
    

Back to top