e-Archiwum

To innowacyjna usługa, która dotyczy wszelkich dokumentów Klienta, które wymagają archiwizacji (np. po zamkniętym roku obrotowym). Dokumenty te są skanowane poprzez zastosowanie metody tradycyjnego skanowania lub/i mechanizmów OCR.

 

Proces e-Archiwizacji wygląda następująco:

  • skanowanie otrzymanych dokumentów przez Klienta,

  • rozczytanie dokumentów przez mechanizm OCR,

  • katalogizacja danych i dokumentów,

  • możliwość zalogowania się do Platformy i przeglądania e-Archiwum,

  • możliwość korzystania z fizycznie prowadzonego archiwum.

 

 

Schemat e-Archiwizacji.

 

Korzystanie z opcji e-Archiwum pozwala w dużym stopniu zminimalizować czas poświęcany np. na wysyłanie zapytań dotyczących możliwości przesłania archiwalnych faktur znajdujących się w tradycyjnym archiwum. Klient, dzięki sieci Internet, ma dostęp do swojego archiwum praktycznie z każdego miejsca na świecie, bez żadnych ograniczeń czasowych, a cały proces odbywa się automatycznie.

Po wprowadzeniu zeskanowanych dokumentów do Platformy B2B-is Klient może przekazać je do tradycyjnej archiwizacji przez nasze biuro. Posiadamy własne archiwum, w którym przechowujemy dokumenty Klientów z zachowaniem procedur bezpieczeństwa i wysokiej jakości świadczenia usług.

 

 

 

 

Poznaj szczegóły dotyczącej tradycyjnej archiwizacji!

 

Aby poznać więcej funkcji naszej Platformy B2B-is skontaktuj się z nami! 

Masz pytania? Zamów ofertę dla Twojej firmy. Wypełnij krótki formularz

adres e-mail 
Nazwa firmy 
Temat 
Wiadomość 
    

Back to top