Szanując czas i mając na uwadze komfort naszych Klientów, świadczymy usługę profesjonalnego archiwum, w którym przechowujemy dokumenty Klienta po zamkniętym roku obrotowym. Miejscem przechowywania dokumentów jest specjalnie przygotowane pomieszczenie, należące do naszego biura, zlokalizowane we wrocławskiej dzielnicy Krzyki. Dokumenty przechowywane są w bezpiecznych warunkach, z możliwością dostępu do archiwum np. w razie konieczności kontroli firmy Klienta przez organy administracji państwowej.
Co oferujemy?
- archiwizację dokumentów po zamkniętym roku obrotowym,
- zapakowanie dokumentów w profesjonalne, zbiorcze pudła kartonowe, właściwe opisanie opakowań i przewiezienie ich do naszego archiwum,
- dostęp do archiwum i możliwość wglądu oraz odbioru / dostarczenia wybranych dokumentów.
Masz pytania? Zamów ofertę dla Twojej firmy. Wypełnij krótki formularz