To innowacyjna usługa, która dotyczy wszelkich dokumentów Klienta, które wymagają archiwizacji (np. po zamkniętym roku obrotowym). Dokumenty te są skanowane poprzez zastosowanie metody tradycyjnego skanowania lub/i mechanizmów OCR.
Proces e-Archiwizacji wygląda następująco:
-
skanowanie otrzymanych dokumentów przez Klienta,
-
rozczytanie dokumentów przez mechanizm OCR,
-
katalogizacja danych i dokumentów,
-
możliwość zalogowania się do Platformy i przeglądania e-Archiwum,
-
możliwość korzystania z fizycznie prowadzonego archiwum.
Schemat e-Archiwizacji.
Korzystanie z opcji e-Archiwum pozwala w dużym stopniu zminimalizować czas poświęcany np. na wysyłanie zapytań dotyczących możliwości przesłania archiwalnych faktur znajdujących się w tradycyjnym archiwum. Klient, dzięki sieci Internet, ma dostęp do swojego archiwum praktycznie z każdego miejsca na świecie, bez żadnych ograniczeń czasowych, a cały proces odbywa się automatycznie. Po wprowadzeniu zeskanowanych dokumentów do Platformy B2B-is Klient może przekazać je do tradycyjnej archiwizacji przez nasze biuro. Posiadamy własne archiwum, w którym przechowujemy dokumenty Klientów z zachowaniem procedur bezpieczeństwa i wysokiej jakości świadczenia usług. |
|
Poznaj szczegóły dotyczącej tradycyjnej archiwizacji!
Aby poznać więcej funkcji naszej Platformy B2B-is skontaktuj się z nami!
Masz pytania? Zamów ofertę dla Twojej firmy. Wypełnij krótki formularz