Usługi w tym zakresie pozwalają w znacznym stopniu zminimalizować koszty po stronie Klienta. Zapewniamy przedmiotową obsługę w dwóch wariantach - wirtualny sekretariat oraz / lub sekretariat tradycyjny.
W ramach wirtualnego sekretariatu zapewniamy:
- dedykowaną linię telefoniczną z indywidualnym powitaniem,
- odbieranie połączeń telefonicznych,
- udzielanie informacji nt. oferty firmy,
- przekazywanie informacji nt. odbytych rozmów (e-mail, raport),
- dedykowany numer faksowy,
- odbiór i przesyłanie faksów na wyznaczony adres e-mail,
- faks dostępny także po godzinach pracy sekretariatu,
- dedykowany e-mail wraz z możliwością prowadzenia zestawień poczty przychodzącej.
Usługa sekretariatu tradycyjnego oprócz powyższych możliwości zawiera m.in.:
- możliwość korzystania z biura przez określoną liczbę godzin w miesiącu,
- bieżącą obsługę administracyjną,
- obsługę korespondencji tradycyjnej (w tym - odbieranie poczty, skanowanie dokumentów i wysyłanie ich na dedykowany adres e-mail; możliwość prowadzenia dziennika korespondencji),
- wysyłkę dokumentów (pocztą tradycyjną, kurierem, on-line),
- generowanie standardowych pism urzędowych,
- obsługę spotkań.
Realizujemy również szereg usług dodatkowych, dopasowanych do oczekiwań i wymagań naszych Klientów.