PLATFORMA ON-LINE

 

 

Jesteśmy w trakcie wdrażania platformy on-line do obsługi Klientów. Naszym celem jest stworzenie maksymalnie użytecznego narzędzia, które usystematyzuje pracę zarówno po naszej stronie, jak i po stronie Klientów. Platforma obejmuje szereg funkcjonalności, dzięki którym Klienci będą mieli całodobowy, automatyczny dostęp do wielu narzędzi oraz możliwość archiwizowania i katalogowania dokumentów. Celem wprowadzenia platformy jest automatyzacja większości procesów zachodzących pomiędzy naszym biurem a Klientem, a także dostarczenie rozwiązań, które ułatwią funkcjonowania firmy Klienta.

W ramach platformy zostanie wdrożony m.in.:

  • obieg dokumentów i organizacja pracy ( w tym m.in. Workflow, E-Archivum oraz system przypomnień),
  • e- Manager (obejmuje takie kwestie jak podatki i ZUS, płatności, płace/kadry, księgowość i handel),
  • e- Finanse (w tym m.in. raporty, analizy i budżetowanie).

Poza tym, w trakcie wdrażania jest szereg użytecznych narzędzi, dzięki którym Klient będzie mógł z pozycji Panelu Klienta uzyskać dostęp do modułu fakturowania, będzie mógł wypełnić on-line formularz delegacji, wniosek urlopowy, oraz wnioskować o zaliczkę. Do dyspozycji Klienta będzie również tzw. „Worek Nowozatrudnionego” w którym zawarte będą wszystkie szablony dokumentów niezbędne do zarejestrowania pracowników. On-line dostępne będą także interaktywne formularze RMK i raportów kasowych. Klient na bieżąco będzie też mógł śledzić aktualne kursy walut.

Platforma, jako narzędzie, nie jest funkcjonalnością zamkniętą, więc w miarę powstawania zapotrzebowania na nowe moduły będzie systematycznie rozbudowywana.
To innowacyjne rozwiązanie, które pozwoli na świadczenie usług na zupełnie innym poziomie, z możliwością zachowania najwyższej jakości, przy jednoczesnym zaoszczędzaniu czasu i zaangażowania ze strony Klienta.

Skontaktuj się z nami!

Back to top